Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
December 24, 2005
Image Size
121 KB
Resolution
632×933
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
634
Favourites
4 (who?)
Comments
21
Downloads
31
×
Brad - Chalk Pastel by Sabtastic Brad - Chalk Pastel by Sabtastic
Not much to say about this one, actually .. *lol

--I drew it at like one in the morning tho :crazy: haha
Add a Comment:
 
:iconskatora:
Skatora Featured By Owner Mar 14, 2008  Hobbyist Traditional Artist
Ooooh, this character's really easy on the eyes XD !!

Moving along... I really like his blue eyes, you've done a great job coloring those!! 8D
Reply
:icongbuteler:
gbuteler Featured By Owner Jul 6, 2007
Really great! Very artistic.
Reply
:iconshinigami-arts:
Shinigami-Arts Featured By Owner Dec 26, 2005
SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAB xDDD! Gasp! I luff it, its so Spifftastic! Kinda reminds me of water color stuff! Dx Which Im awful at as well as pastels!
<3 :3
Reply
:iconsabtastic:
Sabtastic Featured By Owner Dec 26, 2005  Professional Digital Artist
Haha--yeah ithink it looks better in like real life---the scanner makes it look all icky.. *lol --but thnx =D
Reply
:iconshinigami-arts:
Shinigami-Arts Featured By Owner Dec 27, 2005
Scanners are evil beasts << >>!
Reply
:iconsabtastic:
Sabtastic Featured By Owner Dec 27, 2005  Professional Digital Artist
LOL >XD
--and its so true too

=O ---nice new avtar btw *lol ^^
Reply
:iconshinigami-arts:
Shinigami-Arts Featured By Owner Dec 27, 2005
Thaaanks! x3 I just got a new scanner, havent tried it yet though :0!
Reply
:iconsabtastic:
Sabtastic Featured By Owner Dec 29, 2005  Professional Digital Artist
omg! :omfg: I'd be on that like a fat kid on a smarty. XD
Reply
:icondraven-mors:
draven-mors Featured By Owner Dec 26, 2005
Very nice. :) The pastel colors really look great. :)
Reply
:iconsabtastic:
Sabtastic Featured By Owner Dec 26, 2005  Professional Digital Artist
again--thanks =D haha
--hey by the way -how r ur christmas holidays going so far??
Reply
Add a Comment: